Alla inlägg den 3 september 2009

Av Josefine - 3 september 2009 22:59


Idag otroligt spontant åkte jag hem. Det känns jätte bra då jag känner att jag fick sån fruktansvärd hemlängtan det sista. Jag tycker sjukt mycket om mina kompisar i nypan och hade aldrig fixat det utan dom. Men.. efter en liten förändring så blir det ibland att man känner sig väldigt ensam. Hjärtat är van att ha nått där men det är borta och det där andra hemmet finns inte riktigt längre. Det går nog över snart när jag har vant mig.


Annars så har jag en fullspäckad helg med arbetsmöte och praktikintervju imorgon plus att jag ska träffa allt möjligt folk. Lördag blir det autgang (?) med Jennifer och the english dudes. Sen resten vet jag inte riktigt men hinner jag få pengar innan jag åker så blir det en ordentlig shopping tur, kan jag ju säga.


nu ska jag sova i mina sköna och mjuka säng.

Ovido - Quiz & Flashcards