Alla inlägg den 19 september 2009

Av Josefine - 19 september 2009 12:48


Jag har nu börjat att kolla på den otroligt omtalade serien True Blood. Precis som med Twilight så gick jag länge och tänkte "usch nej det där kan jag ju inte kolla på" Men när man väl börjar kolla så blir man frälst. Ärligt'? Varför gör jag mig själv inte bara en tjänst och kollar på det direkt haha


Sen så inhandlade jag min happybook igår, jajemän mina damer och herrar jag ska börja skriva ner alla komplimanger, texter, dikter, citat som gör mig glad. Så småningom så planerar jag att ta min analoga kamera med mig och ta kort på det som gör mig glad och skicka in i boken. Jag är otroligt glad över denna lilla bok och det faktum att jag hela tiden längtar efter att skriva ner saker och att jag faktiskt blir glad under tiden som jag sitter och skriver och hittar saker som får mig på bättre humör.


Förövrigt fick jag ett sms från världens bästa Annie precis som är hemma och blir ompysslad. Idag är hon på släktkalas. Klockan är 12.52 och jag får smset

"Dagens första glas vin. Aah..! "

 

<3 Jag älskar er.

Ovido - Quiz & Flashcards