Alla inlägg den 10 september 2009

Av Josefine - 10 september 2009 09:12


Idag är det retorikdags, vi ska ha ett argumenterande tal. Jag kan inte helhjärtat säga att jag ser fram emot detta. Men men det är viktigt att man är duktig på sånt här så då gäller det att ta åt sig och förbättra!


Igår var en mycket trevlig dag. Kom till nyköping, fikade med maja och mamma Krull. Gick och satte mig i kafeterian och hade kaffestissningar så kunde ändå inte koncentrera mig på att plugga. Dumt nog. Så gick hem till Annie la av mina saker. Gick till  öob köpte nödvändiga prylar (lunchbox, tandkräm, tvättmedel osv) gick tillbaka till Annie, provade tandkrämen. Mycket skum sak. Satte mig i Annies säng blev sugen på pizza. Gick och åt Pizza. Blev mätt. Tog en promenade med Annie runt hamnen och tillbaka. Gick till OT och sa hej till kossan och björn. Gick hem till Annie, hämta mina saker. Gick till brunnsgatan och såg på idol med Ida. Somnade.


Informationsrikt blogginlägg om nått!

Ovido - Quiz & Flashcards