Alla inlägg den 20 september 2009

Av Josefine - 20 september 2009 14:15


Idag flyttade jag in hos resident Bredberg. Min extra familj har nu för andra gången tagit emot mig med öppna armar och ger mig glädje och trygghet. Det tackar jag er så sjukt mycket för, det är verkligen guld värt. Skäms


Planerna idag är: Ska handla och laga tacopaj (Jag är tydligen den enda som gör den god eftersom mitt pajtäcke blir fluffigt) sen så blir det bio, Brad Pitt filmen med namnet som jag alltid lyckas stava fel på så jag måste kolla upp det varje gång, inglourious, inglurious, inglorious ? Sen imorgon är det KOM/DOK och början på en väldigt ledig vecka, ska försöka att hitta på nått radikalt för att ha nått att skriva om.


Hoho två hela veckor kvar tills jag är i Göteborg och är artistvärd för Erik Hassle på Sticky Fingers.



Ovido - Quiz & Flashcards