Alla inlägg den 21 september 2009

Av Josefine - 21 september 2009 19:42


Idag har varit en otroligt trevlig dag faktiskt. Kom/dok var väldigt intressant. Vi flörtade med fördomar och analyserade människor. Sen efter skolan så gick jag och Maja till Latte och fikade med Sofie och Johanna. Känns jätte trevligt att kunna ge dom svar som vi inte fick när vi började våran utbildning, så nu är vi deras mentorer och jag gillar det! Skulle själv behöva en sådan, kanske skulle ta den där föreläsarens tips och skaffa sig en egen mentor nånstans ?! Varför inte liksom.


Annars så måste jag säga att jag trivs hos min lilla familj och jag sov äntligen genom hela natten inatt. Nått som jag inte har gjort på säkerligen två veckor.

Jag trivs faktiskt överhuvudtaget nu och längtar sjukligt till torsdag och fredag! Sjukt spännande!

Imorgon börjar min lediga vecka också, nått som är väldigt skönt!


Big love

Ovido - Quiz & Flashcards