Alla inlägg under oktober 2009

Av Josefine - 4 oktober 2009 11:36


www.myspace.com/thedorasteins 

Där är förbandet som spelade i fredags, och det var verkligen jätte bra. Så kolla upp dom !


Igår åkte vi till Sticky  och firade Lisa. Min tidsplan höll inte så där jätte bra men det gör verkligen ingenting för jag hade jätte trevligt.

Vi råka springa in i två spelningar, förbandet hörde vi inte vad dom hette men dom var jätte bra. Sen så spelade Napoleon på topfloor. Ett riktigt skönt band ! Sångaren klättrade upp på balkongen från scen och sprang ner i publiken och dansade runt. Riktigt roligt att se sånna band som verkligen släpper loss!


Att vara hemma känns jätte skönt! Enda som jag kan klaga på är att jag saknar folket i nypan och att jag är duuuunder förkyld och vaknar på morgonen och kan knappt andas. Inte det skönaste men får kurera mig så att det går över.


PEACE

Av Josefine - 3 oktober 2009 10:09


Alltså igår. Åh vad sjukt roligt det var. Visade sig att när jag kom till Sticky att jag skulle helt och hållet ensam vara artistvärd för top floor och sköta allt runt banden som skulle spela där. Vilket jag känner nu att jag behövde. Mitt självföroende har ökat och nu vet jag att jag faktiskt kan sånt här.


Det var Hassle och ett till band som jag verkligen inte kan komma vad dom heter längre som spela. Det andra bandet som var förband var jätte bra så jag måste leta upp dom. Återkommer med namn!


Det var en av de absolut roligaste kvällarna på länge. Åh vad jag älskar det här. Träffa nya människor och springa runt som en yr höna. Gjorde inte saken bättre igår att jag inte hitta men det är sånt jag lär mig.


Idag blir det att fira Lisa som har fyllt 20, så det blir sticky tredje dagen i rad. Inte mig emot dock!


Mitt hjärta har blivit totalt bländat och jag skäms.

Av Josefine - 1 oktober 2009 18:46

Om 45 min är jag framme ! Åh vad skönt att komma av den här bussen. Fast ska jag vara helt ärlig och så har det faktiskt gått väldigt fort att åka. Det gör det när man har musik, dator, el,internet och självklart världens bästa sällskap Maja !

Det var lite tugnt att säga hejdå idag men jag är snart tillbaka !

Annie du är saknad det vet du.



Nästa gång jag bloggar blir förmodligen imorgon. Kommer vara nervös som en häst! Har dessutom ingen som helst aning vad jag ska ha på mig eller nått, detta kan bli väldigt intressant!


åh nu är det bara 50 min! Wiho

Ovido - Quiz & Flashcards