Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Josefine - 8 oktober 2009 13:33


Igår var det MITTWOCH premiär. John ME var läskigt bra. Rysningar enda ner på hälarna. Så sjöng han lite av into the night. Inte dålig nostalgi på den låten alltså.

Annars så var det jätte roligt att träffa folket, vi åt middag på Olearys och drack öl / vin. Har verkligen saknat den där gemenskapen som man hade i ettan eller aa delar av ettan. Eller ja men dom gångerna då vi hade den gemenskapen.

Sen att morgonen började otroligt trevligt går ju inte att klaga på heller. Gick även en sväng förbi min extra mamma och drack lite kaffe och umgicks. Helt sjukt att man kan få hemlängtan till sitt extrahem när jag nu äntligen är hemma i min vaniljluktande stad.


1800 befinner jag mig på Sticky Fingers och är artistvärd åt The Percivals som spelar på Klubb Total idag. Ska bli roligt så länge som jag blir pigg tills dess. Och jag tror att jag har sträckt höften ? Kan man göra det ? Jag haltade iallafall hela vägen bort till tåget idag och var rädd att jag skulle missa det.


Nu blir det att höja musiken och försöka sova lite. Har 1½ timma kvar ungefär tills jag är hemma.


Ovido - Quiz & Flashcards