Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Josefine - 7 oktober 2009 11:04


Idag 14.42 sätter jag mig på tåget och tutar upp till Nyköping igen. Haha roligt att åka dit upp nu igen när jag precis har kommit därifrån. Men det är nice!

Jag tycker att det ska bli otroligt roligt att se vad 09orna har lyckats med faktiskt. Roligt om dom har lyckats att fixa dit mer besökare än vad vi lyckades med. Fast ska egentligen inte heller jämföra för det är lite olika regler för det där.


Igår var jag med Maral.. . Vi har nog dom sjukaste konversationerna ever. Alltså inte sjuka som i nasty utan helt vrickade. Maral jag har glömt av vad han hette?! Spendler ? Splendler ? Anywho. Man kan verkligen säga att våra konversationer inte har ändrats sen vi träffades första gången och det var på fritids och det var om att det fanns en vampyr i källaren och hur man skakade på rumpan bäst m.m  

Jag hade riktigt roligt igår, skulle shoppa men det blev inget med det. Men nöjd är jag ändå.


Ne nu ska jag försöka ringa Sandra igen.

Ovido - Quiz & Flashcards