Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Josefine - 11 oktober 2009 12:21


Igår var otroligt roligt! Jag var artistansvarig för båda scenerna med tre band. Jag hade att göra från 19.00 till 00.30 då jag sluta och det är precis sånt här som är roligt! Springa och handla till loger, ta hand om band se till att dom får middag, få ihop det med gästlistor och fortfarande hålla koll på att ha roligt. Åh vad jag trivs på min LIA plats. Nu börjar jag komma in i det också med alla som jobbar där. Dom har börjat förstå vem den där blonda tjejen är.


Idag ska jag följa med Maja in till stan och se om hon kan hitta någon bra jacka för hon fryser haha. Så vi ska se om vi hittar nått bra till fröken.


Förövrigt

www.myspace.com/elefantonline

www.myspace.com/jonnaleemusic


Check em out !

Ovido - Quiz & Flashcards