Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Josefine - 14 oktober 2009 10:34


pga dunderförkylning, feber, häng i Göteborg och andra tidsfördriv så var det ett tag sedan jag bloggade nu.


Idag gick jag till vårdcentralen (igen för igår hade dom inte tid) och betalade 100 kr för att en man skulle klappa på min hals och sen skicka ner en pinne i halsen och snurra runt. Sen låta mig vänta i 10 min och ropa in mig igen och säga : nehe du inga bakterier, du har nått halsvirus och det går bort snart ha en bra dag hejdå.

Jag svor lite för mig själv när jag gick hem för det kändes ungefär som att ha förlorat en fotbollsmatch. I två veckors tid har jag varit svag med feber och fruktansvärd halsont som har kommit och gått. Ändå då så vill dom säga att jag ska vänta ut skiten. Jag vill ha nått som gör att det går bort nu eller så att man iallafall känner att man bekämpar skiten. USCH


Nu är det iallafall fyra dagar kvar på denna vecka.

Idag är det klubb centurion på nedre scenen och Electric Eel Shock på top floor.

Imorgon är det Eldrupeed på klubbtotal

På fredag är det banditfest och det ska bli riktigt roligt! Om jag är sjuk då vet jag inte vad jag gör.

Till sist. På lördag är det Middlesex och The kick och sen har jag helg igen.

Eller iallafall en ledig söndag.


Jag var och hälsade på Meeths i måndags också. Var jätte trevligt att träffa dom igen och erbjöd min tjänst som kock så igår stod jag och lagade åtta vegetariska lasagner. Det är skönt att göra sånt när man märker att det verkligen uppskattas.


Josefine tipsar om Melissa Horns nya album ! tack maja.

http://open.spotify.com/album/1YecbRHvwtF6mu08slHB31


Ovido - Quiz & Flashcards