Alla inlägg under oktober 2009

Av Josefine - 24 oktober 2009 02:41


Detta är då slutet på den här fenomenala dagen. Otroligt trevligt. Sjukt helt jätte underbart trevligt.

Vet inte riktigt vad jag skriva men nu måste jag åka till England..

Fudge också

Av Josefine - 22 oktober 2009 11:48


  Ikväll är det Kid Galahad på Klubb Total, mellanvåningen, på Sticky Fingers. Ska bli kul och se vad det är för band som ska upp och riva av en kanon spelning ikväll.

Igår var jag och affischerade först runtomkring stan. Sen gick jag vidare till Meeths och fikade med Martin, Roger och Ulla. Satt sen och diskuterade lite lätt med Martin om vad han tycker att jag ska göra. Jag har nu två olika alternativ för hösten. SKönt !

Jag har förslag på praktikplatser, där den ena är otroligt rolig och jag hoppas att det går vägen för fy 17 vad coolt det hade varit ! Den andra är otroligt smart egentligen. Men jag hoppas verkligen på den första ! Så håll tummarna så kanske jag säger lite senare.


Annars så är jag i full gång på min tredje vecka. Idag börjar ju min arbetsvecka också. Sen imorgon är det Baddies och på lördag är det Randy.

Sen är det ju pengar imorgon !!!! ÅH VAD SKÖNT !


Nu ska jag duscha och lyssna på musik. Har en 2 ½ h lång lista som ska lyssnas igenom !

East end / Gothenburg Music.

 

Förövrigt om det är någon som känner sig manad att köpa ett par nya skor till mig så har jag gjort ett par jätte fina ! Bara att säga till så skickar jag länk!

 

Av Josefine - 21 oktober 2009 10:07


Idag är det bara onsdag. Det är verkligen bara onsdag. De här tre dagarna har gått så läskigt långsamt. Men man ska väl inte klaga heller med tanke på att de tre veckor som jag har varit här har bara sprungit iväg.


Fannie klarade teoriprovet ! Yay nu håller vi tummarna för torsdag som jag tror kommer gå galant !

Idag ska jag ta en sväng med affischer i stan. viktigt viktigt

Sen ska jag ta en till sväng förbi Meeths och sätta mig och prata lite skit med Martin faktiskt. Det kan behövas.


Annars vill jag bara säga hur otroligt bra jag mår. Jag har inget som går och kliar i huvudet utan allt är väldigt bra.

Åh vad härligt !


Btw! Awesome music for awesome people!

http://open.spotify.com/album/4wYUOnXMTEB6D1ni0yWebm

Av Josefine - 20 oktober 2009 09:34


Idag ska jag träffa Fannie om några timmar i Göteborg så ska vi äta lunch tillsammans och sen ska jag följa med när hon åker och tar teoriprovet, kommer nog att gå jätte bra ! Heja heja heja

Fannie har pratat om att vi ska äta på ett ställe där dom har sopplunch med typ hembakat bröd eller vad det är och det låter faktiskt väldigt trevligt så då får vi se hur det blir. Lär ju skriva om det imorgon !


Förövrigt så märkte jag att The Haunted inte alls spelar på fredag utan att det är Evergrey, big mistake. Tråk men det är fortfarande väldigt bra band till helgen på Sticky så folk borde verkligen ta sig dit ! The Baddies på fredag och Randy på Lördag !


Och nu tänkte jag egentligen inte skriva ut hur glad jag blev igår här men jag kan verkligen inte hålla mig. För igår satt jag och skuttade, ja jag satt och skuttade, sådär på kvällen och helt sjukt vad sånt kan få en glad igen. Jag som hade haft en inte så otroligt bra måndag men den tog verkligen en vändning! Haha


"i'm glad you did though :) x"

Av Josefine - 19 oktober 2009 09:37

lets have some fun this beat is sick I wanna take a ride on your discostick.

 

 

Måndag och det är dags att åka till Sticky Fingers. Är nu inne på min tredje vecka och jag har hittat både negativa och positiva delar med den här praktiken.

Men det som är absolut värst är, och nu då ? Vart ska jag vara på min sista praktik ? Jag är jätte förvirrad faktiskt för jag har absolut ingen aning längre.

Måndagsångest ? Tror så faktiskt.

 

 

 

Av Josefine - 18 oktober 2009 11:48


Igår var jag och maja med om våran absolut första blottarupplevelse. Helt ont oanade gick vi på korsvägen för att gå och köpa en baguette. Och där står han, alkisen som bara har knäppt upp byxorna och pissat, för att sen stå och lufttorka eller nått. Det första som både jag och maja tänkte va "och vaarför tittar man då?" Sen var det " IT HURTS MY EYES" sen mådde vi illa hela vägen till baguetteriet och jag köpte inte en baguette utan valde en ciabatta istället.

Usch


Annars så är jag sämst på att skicka in LIArapporter. Jag skrev en i tordags för att kunna vara duktig och skicka in den i fredags. Det gick ju jätte bra för jag kom på det igår när jag var på Sticky att jag inte hade skickat in den i fredags. Så nu skickade jag in den för 5 minuter sen och ska nog ta majas tips att sätta alarm.


Nu har jag helg, iallafall idag, halvdag på måndag och ledig på tisdag. Woho

Jag ser fram emot nästa vecka faktiskt.

Fredag är det The Haunted men ska förmodligen ta hand om The Baddies från england och The Rumble från gbg.

Lördag är det Randy !

Tjuhu

Av Josefine - 17 oktober 2009 12:19

Lördag

lördag

lördag

lördag


Idag ska jag släppa av Julia och hennes kompis hos Lisa på Scandinavium. Ladies Turnén har nämligen kommit till stan så då hjälper jag till med mina små resurser. Jag hade jätte gärna hjälpt till och kollat på showen men Sticky kallar även idag :)

Idag är det The Kick och Middlesex. Sen har även Avatar en liten pressträff med förhandsvisning av skiva osv på nedervåning. Blir nog fullrulle idag om jag misstänker rätt.

Väldigt kul faktiskt.


Sådär nu har jag sagt till mamma om mina planer också. Hon tyckte det var en jätte bra idé. Nu blir det bara att samla fakta och sen är jag nog gone.

Av Josefine - 16 oktober 2009 10:56


Idag är det banditfesten på Sticky Fingers. Jag har nog inte riktigt förstått hela storheten med den här kvällen är. Det enda jag hoppas är att det finns nått för mig att göra. Känns nämligen som en typisk dag då jag kommer ränna runt och inte göra så jätte mycket. Skulle redan finnas en artistansvarig idag också? Men men det löser sig.


Idag regnar det. Väldigt mycket dessutom. Hörde att det skulle snöa lite överallt annars men här idag regnar det. Ganska typiskt Göteborg dock. Inte mycket att göra.


Förövrigt så planeras det en rymning snart, så att ni är beredda på det. Annie vet mina planer och jag hoppas på en partner in crime.


Träsmak är inte min grej

Ovido - Quiz & Flashcards