Alla inlägg under augusti 2009

Av Josefine - 6 augusti 2009 09:09


Idaag åker jag till skåne! Jag och sandra drar ner och hälsar på Linus m.m i lilla Klippan eller är det Åstorp? anywho sjukt pepp eftersom vädret är jätte nice! 

Tillbaka på lördag!


woop woop

Av Josefine - 5 augusti 2009 18:25


Jag ska berätta en sak om mig.


Kompisar. Jag har en hyffsade stor näve med kompisar, jag sätter stort värde på allihopa. Det gör jag för att jag vet att jag kan lita på varenda en.


Men när det nu visar sig att jag blir sjukt besviken på någon som jag verkligen trodde att jag kunde lita på. Då blir det inte bra. Jag tappar all respekt, jag kan inte längre lita på den här personen. Den här personen i fråga är inte längre någon jag bryr mig om. Och så är det. Tar väldigt lång tid att få mitt förtroende igen. Kalla mig långsint men det är så det är.


Det här är nått som händer lite då och då, senaste tiden så har det skett ett par gånger. Vid vissa fall så är dom ganska extrema och tro mig.

Jag är så sjukt besviken på er.


Men jag tycker så grymt mycket om er andra och är så glad att ha er som mina vänner. Mycket kärlek till er <3

Av Josefine - 4 augusti 2009 17:08


Jag är ledsen alla andra som också älskar allt vad  sommar och sol och salta bad och räkor och fiskmåsar och solbränna att göra men jag börjar tro att årets sommar är på väg att gå iväg nu. Vad jag nu tycker om detta är nog ganska uppenbart. URK .

Men inte ska jag vara sån höst är också mysigt men vid det här laget så ska man vara trött på sol och sommar och vilja gå in dra på sig en filt och dricka varm choklad. Det vill inte jag. Det enda jag vill är att ligga på en strand i värmen och känna den där kliande känslan av saltvan på huden.


Så är det nu dags att börja jakten på årets mössa istället för årets bikini?

sorgligt om du frågar mig

Av Josefine - 3 augusti 2009 17:49




This shit is bananas

Av Josefine - 1 augusti 2009 21:11


Idag har dagen bestått av att sitta på konfirmation, inte det bästa lördagsnöjet men det var jätte fint väder och fästningen är fin på sitt sätt.

Annars kan jag inte påstå att det har hänt särskilt mycket såååå jag avslutar med en låttext tjuhu


Kings of leon - Notion <3 


I got a notion that says it doesn't feel right
got the answer in your story today
you gave me a sign that didn't feel right

so don't knock it, don't knock it, you been here before
so don't knock it, don't knock it, you been here before

i just wanted to know if i could go home
been rambling day after day
everyone says they don't know

so don't knock it, don't knock it, you been there before
so don't knock it, don't knock it, you been there before

i got a notion that says it doesn't feel right
i just wanted to know if i could go home

so don't knock it, don't knock it, you been there before
so don't knock it, don't knock it, you been there before

Ovido - Quiz & Flashcards