Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Josefine - 8 augusti 2009 21:51

Har haft tre sjukt trevliga dagar. Det var mycket lyckat med minigolf, kubb,grillning,sena nätter, förfest i Klippan, vidare till tivoli i Helsingborg, fylleslag, bakis morgon, nya blåmärken.


Och världens fyllehistoria.


På Tivoli så hade dom en bartender som var lite konstigt, köpte man en runda till olika folk, detta resulterade i att  det växlades körkort, legg och pass i all hast. Ren tur att jag har mitt legg kvar.

Imorse upptäcker Sandra att henne körkort är borta, så vi vänder upp och ner på väskor och kläder men hittar inte nått.

Så nu sitter vi i Skåne utan körkort och får lite lätt panik. Så vi ringer polisen och andra grejer och får höra att vi kan köra utan körkort. Men Sandra spärrar kortet ändå.

Senare när jag ska duscha så tar jag av mig bhn. Och gissa vad som ligger där, jo Sandras körkort.

Det visar sig att jag har sovit med hennes körkort i min bh och har inte märkt nått alls. Och har helt glömt av att jag har lagt det där

hahahaha


Förövrigt. En massa kärlek till Maja som lyser upp en trött Lördag och vi är trött på folk tillsammans! <3

Ovido - Quiz & Flashcards