Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Josefine - 13 augusti 2009 10:17


Igår fick jag den mest oväntade hälsning från en vän som jag träffar lite då och då. "Hej Josefine, jag hörde att du har blivit singel" jahaja så var ordet ute.


Jag har nu inte uppdaterat den här bloggen på en vecka, det har varit en sjukt omtumlande vecka. Världens bästa bunnie har nu blivit 18 år. Det som hon har väntat på sen vi fyllde 18 haha. Kulturkalset har börjat, vilket är mycket trevligt med folk i stan. Karin kommer till Göteborg idag! Way out west börjar imorgon! Och igår var riktigt roligt. Jag, Sandra och Fannie var och provade på lindyhop och det var så sjuukt roligt! Jag ska se om det finns några sånna kurser i nyköping nu för hösten och se om någon vill joina för det var verkligen jätte roligt!


Idag ska jag iväg och hämta mitt armband och tshirt för way out west och sen även hänga lite med Karin. Sjukt nice!

Ovido - Quiz & Flashcards