Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Josefine - 30 augusti 2009 15:26


 Sitter nu hos Maja och lyssnar på lugn och skön musik. Maja spelar farmville och bara för att jag inte accepterar det så går hon och köper ett träd. Bara så att ni vet liksom.

Igår var jag och Ida först hos Lisa och Sebbe. Det var jätte trevligt, fick höra att jag var sämsta djn ever, kan ha med att jag bytta låt efter drygt 10 sek vilket tydligen var irreterande.

Sen drog vi vidare till hamnen, inte helt nödvändigt för vi hade lika gärna kunnat stanna hemma och softa istället. Men det var trevligt ändå, jag och lisa avslutade kvällen med att ta en svängom till världens sämsta Elvis kopia.


Med idag efter två dagars ganska hårt festande så börjar huvudet komma igång igen och man behöver vila lite.

Det gör man bäst hos resident bredberg, då maja känner sig precis lika trött i huvudet som jag gör :)


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards