Alla inlägg under december 2009

Av Josefine - 3 december 2009 17:33


jag.mår.illa

 

  

Av Josefine - 2 december 2009 12:53


Idag tänkte jag ha en "me-day", tänkte utnyttja residentets badkar, scrubba, ta ansiktsmask och bara känna mig omhändertagen.

Sen ikväll är det ju MITTWOCH som gäller. Det blir nog fint!



Ibland är det så att till och med jag blir generad av vad för drömmar mitt undermedvetna tar fram hahah

Av Josefine - 1 december 2009 18:53


Idag. Idag. Idag.


Skola i två timmar, lång fika med sköna människor, 90 tals musik häng med maja i soffan, äta mat, gå bort och hyra film för att fördriva kvällen senare ikväll, kolla 2 min på nya julkalendern, diskutera hur sugig den nya julkalendern är, diskutera hur bra dom gamla var, upptäcka att det är dags för mittwoch.


Det är min dag idag. Tur att man har sina ascoola tidsfördriv!


MITTWOCH på teatern premiär imorgon helt otroligt spännande!


ta ta

Ovido - Quiz & Flashcards