Alla inlägg den 30 december 2009

Av Josefine - 30 december 2009 11:04


Dagen innan nyår, jaa mina planer kanske ändrar på sig lite eller kanske inte. Jag vet faktiskt inte riktigt nu. Men trevligt sällskap har jag och det är det som är viktigt! Kommer nog bli fint iallafall. Idag måste jag till systembolaget, vet inte om det är jätte smart att gå dit dagen innan nyår men får göra ett försök iallafall!


Annars så var det jätte trevligt igår! Var i kortedala och hälsade på Jennifer och J, robin, fanny och alazar va också där. Alazar ska åka till Californien på söndag och jag är "inte på några sätt alls avundsjuk". Men man får se det på den ljusa sidan, nu har jag definitivt en anledning att åka dit någon dag!


Annars idag blir det väl att förbereda det som kan förberedas inför imorgon, sen så hoppas jag att få träffa maja lite idag!


Förövrigt, är det nu man ska börja tänka på nyårslöfte?

Ovido - Quiz & Flashcards