Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Last Nite

Av Josefine - 31 oktober 2009 10:29


Igårkväll var väl lite av en katastrof, seriöst ibland blir jag bara så trött.

* Jag kände inte att jag kunde hjälpa till med nått (löste sig senare på kvällen när jag blev "värdinna"

* Banden var otroligt otrevliga mot mig eftersom jag som "värdinna" skulle springa och stressa på dom från logen till scen för att vi hade ett tight schema även fast vi låg bra till i schemat (löste sig halvt som halvt ju mer fulla banden blev.)

 

Sen så började kvällen med att en man från ett mycket välkänt bolag kommer och droppar en sån här grej.


X - Hejsan tror inte att vi har hälsat, jag är X från bla bla

J - Hejhej Josefine, jag är praktikant här

X - jaha -synar upp och ner- vadå ska du bli servetris eller nått liknande ?

J - .......... ehe Nej du jag går och läser till att bli musik och event arrangör. Så jag är praktikant hos david.

X - ... jaha .... eh ja där ser man. 


Tack för den televerket, det gjorde min kväll. Ibland är inte allt helt lätt måste jag säga.

Idag är det alice in videoland och Momofoko på Sticky. Har fixat in Maral så det bli kul att stå och hänga med henne ! :D Kan till och med bli att man kanske tar ett glas vin efteråt med fröken ? Who knows.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards