Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

needtobreathe

Av Josefine - 30 oktober 2009 12:46


Idag är det då fredag. Igår var crazy crazy crazy. Det var så sjukt mycket folk så det finns ju inte ens på kartan. Det var helt tjockt med fulla 18 åringar precis överallt! Men jätte roligt för Wrestling With Angels som fick spela för ett helt fullpackat sticky, riktigt roligt!


Igår fick jag en liten jag vet inte ögonöppnare kanske man kan kalla det ? Jag vill säga insickt men det kanske inte heter det. Iallafall here we go, hrm

"Hejsan mitt namn är Josefine och jag är 20 år."

Jag har precis börjat och jag har mycket kvar att ge. Om jag vill åka till England i ett år så tänker jag göra det. För jag har absolut ingenting som pratar mot mig och så är det.  Jag tänker inte binda upp mig till nått nu och nej jag tror verkligen inte på ödet men jag tror på att man skapar sig sitt egna öde och så är det.

Nu tänker jag ta tag i mina drömmar och koppla ihop det med mina ambitioner och den kunskap som jag sitter på och jag tänker bygga min egna väg till det jag vill.


Så där ja när jag nu har fått det ur systemet så ska jag ta och berätta att idag skicka jag in min LIArapport för första gången i tid och idag är det Motorpsycho, glada norrmänn som kommer till sticky för att fira 20 år som band.

Kan bli väldigt roligt faktiskt, tror att det var utsålt också !


Motorpsycho

http://open.spotify.com/album/3xXp71s95G69d1mveJrpcZ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards