Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Is this Halloween ?

Av Josefine - 29 oktober 2009 13:40


Seriöst det är torsdag idag. TORSDAG. Vad hände med den här veckan ? Snart gått en vecka sen förra fredagen och känns fortfarande som om det var igår. Sen är det ju jag som är lite hjärnsjuk nu också. Men som Annie sa igår så kanske det är den time out som jag faktiskt har väntat på.


Till helgen är det halloween? Åh vad roligt det är att jag inte ens har tänkt på det och att det verkligen bara har surrat förbi i nått bludder (bludder ?) Jag vill ju gå på halloweenfest men men får väl se om jag kan ragga upp någon bra sådan.


Förövrigt: ja mina lår svider fortfarande och nej jag kommer fortfarande inte upp utan att dra i grejer när jag väl har satt mig ner. Way to go me.


Snart dags att börja tänka på refrängen och sminka på ett ansikte och dra till sticky, tjuhu.

 
 
Annie

Annie

29 oktober 2009 15:14

I heart you

http://equivocation.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards