Alla inlägg under juli 2009

Av Josefine - 3 juli 2009 11:44


Nu sitter jag i västervik. Jag och Julia har precis varit nere och "gjort stan" det var trevligt men varmt. Efter en ytterst kort diskution som kom vi iallafall överens om att det blir att hålla sig inomhus innan vi åker sen. För det går inte att vara inomhus. Spanjorer med er siesta, Jag förstår er! Jag vet inte vad man är för människa om man springer runt ute nu knappt så att man kan ligga på stranden utan att behöva doppa sig var 10:e minut.

 Men vad skönt det är med sommar!


Om två timmar drar vi till öland, idag ska vi fotograferas, jag, Julia och Alice. Imorgon är det trädgårdsfest hos pappa med hans del av släkten. Ska bli jätte trevligt faktiskt.


På måndag är det hultsfred och vi har inget tält.

Av Josefine - 1 juli 2009 19:08




Packa. Tvätta. Städa. Köpa biljetter. Hitta Tält. Tandläkare



I scream you scream we all scream for ice cream!

Ovido - Quiz & Flashcards