Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Josefine - 18 juli 2009 12:59


Idag på en regnig och mulen lördagsförmiddag mitt ibland städning och kaffesörplande så har jag kommit underfund med att jag ska skriva en lista på saker som jag faktiskt vill göra och som ska hända.. Inom ett år iallafall. Inte längre.


1. Få lyxlägenheten och flytta in med snyggAnnie och baka drömmar varje dag och smutta på rödvin.

2. Bli duktig på att plugga inför tentor.

3. Hitta en killer praktikplats.

4. Ta sånglektioner, jag har pratat om det föööör många gånger nu och har aldrig tagit tag i det.

5. Köpa ett piano av nått slag och börja spela igen.

6. TA KÖRKORT. börjar bli pinsamt nu.

7. Bli bättre med pengar, lägg upp bättre budget och få pengar över att spara.

8. Åka till thailand över jul och nyår med Fannie och Joppe.

9. Hälsa på mina vänner i Skåne, ett år är lite för lång tid.

10. Göra någon förändring, klippa håret eller nått.

11. Tatuera mig. Ge mig pengar och styrka till att boka en tid.

12. Börja träna igen.

13. Lära mig att sudda bort negativa moment i mitt liv och leva bara för det positiva.

14. Ha en återträff med "the media girls"

15. Bli en kvalitétssäkrad musik och event arrangör.


Jag tänkte göra 20 punkter men så här långt kom jag. Kommer nog nya punkter senare. Skulle då inte förvåna mig.


Två roliga nyheter

1. Jag lyckades uppgradera mig från entrépersonal till artistservice på way out west.

2. Jag har hjälpt min farbror att boka Lillasyster till hans gatufest liknande sak i Nossebro. Med det så har jag fått reda på att dom vill ha hjälp under hela hösten med spelningar. Verkligen sjukt roligt.


Ovido - Quiz & Flashcards