Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Josefine - 21 juli 2009 23:06


Nu sitter jag här, med två färska myggbett (eller en äcklig liten elak fluga som dom kallar för brons (?) som tydligen bits) och har fått igång internet. även fast det finns ingen som helst mottagning, Julia fick skutta runt i rummet för att hitta någon överhuvudtaget. Ibland älskar jag tele2 mobilt bredband och ibland har jag god lust att bara ta det och kasta det i havet.

Men just nu är ett utav dom stunderna som är oootroligt trevliga.


Nu vet jag att jag låter som någon som är internetberoende och som inte pallar att komma ut i friska luften och vara utan mobiltelefon och internet. Och det kanske jag är också men till mitt försvar så kan jag säga att man blir lite uttråkad när man har läst hela dagen lång och inte kommer på nått roligt att göra då vädret ute är typiskt sommarväder med växlande ap blåsigt och kallt med soliga stunder.


Imorgon blir det dock mycket bättre, vi ska in till västervik, alex kommer hit, min mormors syster och man kommer hit på kvällen och grillar. Det absolut största pluset är att imorgon ska det bli mycket bättre väder med 24 grader och solsken.


Tack för mig, återkommer när jag har blivit tokig igen.



Ovido - Quiz & Flashcards