Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

lördag

Av Josefine - 12 juni 2010 19:20

Ska jag vara ärlig så känns det verkligen inte som om det är lördag idag men det blir vad man gör det till.

Det är regnigt ute och påminner om vädret i typ september, oktober vilket gör mig sviningt opepp på att dra på mig mina våriga kläder. Det är så konstigt hur mycket man styrs utav ljuset egentligen. Eller det kanske bara är jag?

Dessutom så vill jag har lite ny musik, känns som om jag har lyssnat sönder allt nu.

Jag behöver ny musik, nytt väder och nya kapitel. Så om folk har tips på bra musik så får man gärna höra av sig!


Om cirka 40 minuter åker jag till knipplesandra och hänger med henne sen ikväll så ska jag på någon pub med maral och hennes pojkvän + folk. Trevligt värre, jag har dock tagit på mig ansvaret att komma på vad vi ska vara så det blir väl andra lång eller nått. Brukar bli bra så!


Nästa vecka är sista praktikveckan sen veckan efter det så har jag tre betalda dagar sen så har jag "semester" men hoppas på att få ett litet jobb nånstans, blivit tipsad om hemtjänsten blandannat så får se.


Sommaren får gärna komma tillbaka nu iallafall. tack.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards