Direktlänk till inlägg 28 december 2009

running in circles

Av Josefine - 28 december 2009 10:14


Igår var jag inne på mellandagsrean och kollade runt med Fannie, sjukt trött och varma begav vi oss (efter mindre än en timme i affärer) till vårt favorit café istället, vilket kändes mycket mera värt.

Jag kom dock hem med en ny klänning och ett usbminne som är fyllt med trevliga saker som jag kan spela på min nya julklapp som jag fick från mamma och jonas.


Sen kan jag också meddela att jag faktiskt har ganska så säkra planer för nyår. Känns väldigt väldigt fint faktiskt. Sen har jag med all säkerhet fina planer för våren, som ser ut att leda till london med ett fantastiskt resesällskap. Jag håller verkligen alla tummar jag har för att wify hänger med också! Hade varit otroligt roligt!


Annars ser den här veckan ut att vara ganska så planerad med diverse återträffar med gamla kompisar!


Nu ska jag fortsätta att glida runt i min pyjamas till tonerna av james morrison och hoppas på att sandra hör av sig!


tata

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards