Direktlänk till inlägg 24 december 2009

God Jul!

Av Josefine - 24 december 2009 14:11


God Jul, Joyeux Noël, Merry Christmas, Feliz Navidad, Buon Natale, Glædelig Jul, Hyvää joulua osv osv..

 

Nu är då julen här och nu har jag precis varit på jullunch och nu väntar vi på kalle anka och för att få möla i oss jul mat. Ärligt talat nu börjar den dä låååånga väntan som aldrig tycks ta slut. Så jag passar på att smita in här och blogga sen också kolla facebook, hur dåligt känns inte det då?

Men men så är det. Annars så är det grinchen på tv, Love Actually var igår. Tack vare treans fenomenala långa reklam så somnade jag och missade hälften, mycket dåligt för det är faktiskt en av mina favorit filmer och jag blir riktigt glad av den. MEn men det är ju bara att hyra faktiskt!


Anywho, jag hoppas att ni får en otroligt bra julafton!

Massa kärlek

/ Josefine.

A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear
And so this is Christmas
For weak and for strong
For rich and the poor ones
The world is so wrong
And so happy Christmas
For black and for white
For yellow and red ones
Let's stop all the fight
A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear

 

War is over over if you want it.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards